Shipping Update
Thank you for buying and supporting iGO Electric!
We take customer care very seriously and apologize if your experience has been anything less than exceptional. Over the past few months we have endeavoured to keep all our customers informed of the industry wide situation
regarding covid-19 and shipping delays of bikes.
As of today (29th June) a large quantity of iGO bikes have just been shipped to our customers and retail stores. This will continue on an ongoing basis every week throughout the season.
If you have not received your tracking number please contact iGO directly at
(toll free) 866.996.6686 and we will resolve any issues.
iGO Electric
______________________________________________
Merci d'avoir soutenu iGO en achetant un de nos vélos électriques!
Nous prenons très au sérieux le service à nos clients et nous nous excusons si votre expérience a été tout sauf exceptionnelle. Au cours des derniers mois, nous nous sommes efforcés de tenir tous nos clients informés de la situation changeante de l'industrie concernant le covid-19 et les retards d'expédition des vélos.
À partir d'aujourd'hui (29 Juin), une grande quantité de vélos iGO vient d'être expédiée à nos clients et détaillants autorisés et les expéditions continueront de façon continue chaque semaine tout au long de la saison.
Si vous n'avez pas reçu votre numéro de suivi d’expédition, veuillez contacter iGO directement au numéro sans frais 866.996.6686 et nous nous ferons un devoir de vous aider.
iGo Electric